20 Januari, 2012

Gerammmgggrrr

Adakah bengangnya, bengongnya, memang tahap gaban adoiiiiii... alkisahnya aku buat la keja ni dengan khusuk, aku siapkan kertas kerja, print apa yang patut, then listkan lagi apa yang xda and apa yang ada, so, selesaila keja kerja yang satu minggu punya., aku save kan depan desktop aku (laptop) alkisahnya lagi, aku save kan ja dengan nama NEW FOLDER . Itu semalamnya, then aku lega ni, satu task da selasai, so macam biasala balik keja around 9-10 pm camtu, terasa perut plak lapar singgah la kat kedai mamak ni, aku yang kononnya rajin ni bukak la laptop nak clearkan desktop yang banyak file entahlah memang pedih mata tengok ni, so aku clean la satu-satu, then desktop aku nampak cantik la kan sebab da clean ni, then aku teringat fukccccc aku terdelete satu folder kerja aku yang aku save dengan nama new folder, mmg geramms tahap gaban, buat recovery file pun x guna sebab x seperti yang asal.. huh memang menyusahkan diri.....!!!!!!

*Pengajaran

Jangan save kan file kerja dengan nama 'NEW FOLDER'
akan memakan diri suatu hari nanti zzzzzz masih geram and blurrrr...

0 Comments:

Catat Ulasan

Back To Top