14 Oktober, 2008

Baruku Tau Torrent Flux

tadi aku test torrent flux ni..agak memberansangkan jugak.. kespeedanya
kalo dibanding kan ngan client torrent yang lain mmg torrent flux ni
jadik pilihan utama bagi penorrent2 haha.. bulan lepas aku dah test benda
ni kelajuan tuk menorrent cecah hingga tahap 200kb/s yaaik line stimik
pun x buleh lawan huhu.aku baru test arini kira akan mengetest dlm jangka
panjang barangkali hahaha..yang sedeynya sbb bulan lepas aku ada subcribe
benda ni kat server (underground)tidak dinyatakan sbb hanya aku jer yang
tau wakaka.. smbg semula bulan lepas aku ada ikut(subcribe) da test kalo
x silap server tu dikendalikan dkt france...donlod kat server tu mmg laju
kalo 700 mb je x silap 3 jam jer tp spoil huhuh monthly bayar rm50 tp
time tu aku kekeringan nak extend (tggu gaji) limited pulak so
tepaksa la aku disingkirkan huhuhu..




ni version yg free..speed pun ala2 kadar jak





ni pulak full version pastu banyak function2 yg ada dalam tue




sikit info pasal torrent flux ni..aku kebas dr wikipedia...

TorrentFlux adalah percuma dan sumber terbuka berbilang pengguna GUI untuk BitTornado. Berbeza BitTorrent dgn client2 yg lain, antara muka penggunanya yang utama adalah satu antara muka web. Ia adalah tulisan dalam PHP, dengan sebuah pangkalan data MySQL dan berlalu satu pelayan web.

Antara muka webnya membenarkan user menjalankan di remote server, di mana file berpangkalan diInternet untuk diletakkan di pusat perkhidmatan.

Beta paling terbaru membebaskan juga termasuk sokongan untuk ADOdb, membenarkan untuk digunakan pangkalan data lain backends. Banyak "tetakan" telah ditambah untuk menambah tambahan kefungsian.

0 Comments:

Catat Ulasan

Back To Top